Spletne strani izboljšamo z naslednjimi smernicami.
- Dobro zasnovana spletna stran. Že ko načrtujemo spletno stran, moramo dobro pripraviti koncept spletne strani, v kateri rubriki se bodo nahajale določene informacije,…
- Zavedanje namembnosti spletne strani. Vsi, ki prispevajo k izgradnji spletne strani, se morajo zavedati, da je spletna stran namenjena kupcu oziroma uporabniku storitev.
- Uporabiti t.i. uporabnikove scenarije. Pri pripravi strani razmišljamo o tem, da bi za najbolj pogoste scenarije uporabe spletne strani ponudili hitre in enostavne postopke. To npr. pomeni, da bomo ponudili novinarju hiter dostop do strani s sporočili za javnost, kupcu, ki se mu je pokvaril izdelek, hiter dostop do tehnične podpore, itd …
- Poslušanje odzivov uporabnikov.
- Testiranje uporabnosti strani.
- Uporabljati FAQ sezname (Frequently Asked Questions lists), s tem uporabnikom olajšamo pri iskanju informacij, rešujemo pogoste probleme, predvsem pa jim omogočimo, da lahko hitro pridejo do rešitev.
- Poskrbeti, da so strani primerne za tiskanje (to najlažje dosežemo z uporabo CSS).
- Če je le mogoče, se izognemo oglasom, saj s tem stišamo hrup na naših spletnih straneh.
- Če uporabnikom ne moremo olajšati kakšno funkcionalnost, se vsaj opravičimo in razložimo, zakaj jim ne moremo olajšati dela.
- Bodimo iskreni do svojih uporabnikov.
