Mislili smo, da smo naredili vse, da bi naredili spletno stran pregledno in lepo mar ne?
Ustvarili smo prijetno spletno stran, jo napolnili z visokokakovostno vsebino, dodali CTA (call to action). Uredili optimizacijo, uporabili ključne besede … naredili vse da bi privabili obiskovalce na svoje spletne strani. Vendar v kolikor ne upoštevamo še spletnega oblikovanja obiska ne bo ali bo zamerljiv.
Napake pri grafičnem oblikovanju spletne strani preprečujejo doseganje boljših rezultatov.
Pa poglejmo katere so tipične napake, ki jih naredimo pri oblikovanju:
Zastarel design
Spletne strani, ki niso prilagojene za mobilne naprave so največja in najbolj pogosta napaka lastnikov spletnih strani, predvsem tistih, ki imajo že dolgo spletno stran in so malo pozabili, da sedaj več kot 70% časa preživimo na mobitelu.
Ena izmed takih strani je informiran.si. Resnično presenečena glede na to da imajo kakovostno in uporabno vsebino.

»Nikoli ne sodi stvari po videzu« – načelo, ki pri spletnem oblikovanju ne deluje.
Dobro oblikovana spletna stran bo poskrbela, da bodo vaši obiskovalci ostali, zato boste imeli boljše možnosti za večanje število obiskov na naši spletni strani.
Neopazni poziv k akciji oz CTA
Majhni in skromni CTA-ji ne bodo povečali vaše stopnje obiskanosti. Gumb CTA ali povezavo morate narediti čim bolj opazno, da bodo vaši obiskovalci lahko kliknili nanjo ravno v trenutku, ko so pripravljeni kupiti, se naročiti ali izvedeti več.
Ne sili svojih uporabnikov v razmišljanje.
Pozabite na majhne CTA gumbe in jih naredite kot največje elemente na vaši strani. Tukaj si oglejte dobro praksi klica k akciji – prijava na elektronske novice.

Bistvo je, da uporabniki le redko berejo spletne vsebine. Namesto tega ga ponavadi na kratko pregledajo. Ne pozabite, da več ljudi vidi vaš CTA, več e-mailov lahko zberete!
Uporaba neprimernih fotografij
Slike so ključni del vašega spletnega oblikovanja. Sodobni uporabniki so obsedeni z vizualnimi vsebinami, ker spodbujajo več angažiranosti in prispevajo k prepoznavnosti blagovne znamke. Na žalost ne boste dosegli veliko prepoznavnosti blagovne znamke z uporabo smešnih fotografij nasmejanih ljudi, srečnih družin in lepih modelov, ki nimajo nič skušnega z vašo blagovno znamo.
Takšne slike lahko uničijo vašo verodostojnost. So brez duše, zato pošiljajo nesmiselna ali celo napačna sporočila vašim obiskovalcem. Vaše slike morajo biti ustrezne in pristne. Stock slike ne uporabite pri predstavitvi vaših izdelkov.
Slike je treba uporabiti z razlogom in spodbuditi vaše potencialne stranke k vašemu glavnemu cilju, kupiti storitev, izdelek, da se lahko poistovetijo z vami in seveda da ostanejo na vaši spletni strani.

Pomanjkanje hierarhije elementov
Verodostojne in ustrezne morajo biti ne samo slike, ampak tudi hierarhija ostalih grafičnih elementov. Brez privlačnega in informativnega naslova in hierarhije na vaši ciljni strani bodo uporabniki zmedeni. Vaši naslovi in podnaslovi morajo vašim strankam sporočiti dve stvari: kaj ponujate in kakšne koristi imajo vaši kupci od tega.
Vaš naslov mora šopiriti vaše glavno sporočilo kupcem in ustrezati cilju ciljne strani.
Na primer, shopify ima naslov, ki navaja “Start a Business in Slovenia in podnaslov, ki vključuje več podrobnosti, in ujemajoč se CTA gumb “Create Your Online Shop Today” . Ta kombinacija potencialnim strankam prinaša jasno in preprosto sporočilo.

Brez referenc oz priporočil od vaši strank
Velika napaka je ustvariti ciljno stran brez kakršnih koli kazalnikov zaupanja, kot je vključitev povratnih informacij strank kot dokaz družbenega odobravanja. Pričevanja vodijo do dobrega ugleda vašega podjetja. Poskrbijo, da se potencialne stranke počutijo bolj udobno, ko kupujejo vaše blago ali storitve.
Pričevanja in ocene morajo biti resnična sporočila resničnih ljudi, ki so uporabljali vaše storitve. Povratne informacije dokazujejo vaše prednosti na precej prepričljiv način kot seznam z oznakami. Ne pozabite vključiti posebnih in podrobnih pričevanj skupaj z imenom in fotografijo stranke (če je mogoče). Če se imate s čim pohvaliti, na primer z dobro besedo znane osebe ali korporacije – jo obvezno vrzite!

Preveč besedila
Ne zasujte uporabnikov z besedilom. Strani, ki so videti kot zidovi s črkami, pogosto ne prinesejo veliko konverzije. Vaša naloga je, da bralce obvestite o svoji ponudbi, a preveč informacij razvodeni sporočilo. Ne pozabite, da imate le nekaj sekund, da obiskovalce prepričate, da ostanejo na vaši spletni strani. Če vam ne uspe narediti vtisa in jih zainteresirati, je večja verjetnost, da bodo zapustili vašo stran in šli na konkurenčno.
Prikažite svoje ključne prednosti na majhnem seznamu in vaše stranke bodo hitro razumele glavno idejo. Format seznama izraža enak pomen kot odstavek besedila, vendar na bolj privlačen in berljiv način. Uporabite manj besedila, da potencialnim strankam razložite, zakaj je vaša storitev vredna njihove pozornosti in kako jim lahko koristi. Naj bodo vaši razdelki ali točke lahko berljivi in vaša stran ne bo videti natrpana in preobremenjena.

Cilj vašega dizajna in vaše marketinške strategije sta enaka: predstaviti morata dovolj informacij, da prepričata vaše obiskovalce v eno samo dejanje – nakup vašega blaga ali storitve.
Naj bo vaš dizajn učinkovit tako, da vključite pristne slike, ustrezne naslove, opazne gumbe za poziv k dejanju in manj besedila. Kombinacija teh elementov bo vašemu spletnemu mestu zagotovo prinesla več obiskov na spletno stran!