V digitalni dobi, ki jo živimo, je ustvarjanje spletnih vsebin postalo ključnega pomena za uspeh vsakega podjetja ali posameznika na spletu. Vendar pa se pri tem pogosto srečujemo s pastmi in iluzijami, ki lahko negativno vplivajo na učinkovitost naše prisotnosti na spletu. Zato smo za vas pripravili ta članek, v katerem bomo razkrili devet najpogostejših napak in iluzij ter vam ponudili praktične nasvete, kako se jim izogniti ter ustvariti uspešno spletno prisotnost.
Dobro napisan tekst ni le zaporedje besed, temveč most med avtorjem in bralcem, ki prenaša misli, navdih in čustva
Pri ustvarjanju spletnih vsebin se pogosto osredotočimo zgolj na oblikovanje in podcenjujemo pomen kakovostne vsebine. Morda celo verjamemo, da je naša spletna stran le izložba našega posla, namesto priložnosti za vzpostavitev interakcije s strankami. V tem članku se bomo podrobneje osredotočili na te zmotne predstave ter vam pokazali, kako se jim uspešno izogniti.
Oblikovanje je ključno, besedilo pa je manj pomembno.
Kljub temu da dober dizajn pritegne pozornost, je kakovostna vsebina tista, ki ohranja občinstvo. Na primer, lahko imate osupljivo oblikovano spletno stran, vendar če vsebina ni privlačna ali informativna, bodo obiskovalci hitro zapustili stran.
Primer: Če ste na spletni strani agencije za potovanja, lahko osupljive fotografije destinacij pritegnejo pozornost obiskovalcev. Vendar pa je za ohranitev njihove pozornosti in spodbujanje k dejanskemu rezerviranju potovanja potrebno tudi prepričljivo in informativno besedilo o ponudbi, destinacijah, cenah itd.
Spletno mesto je le izložba mojega posla.
Vaša spletna stran je več kot le predstavitev – je priložnost za vzpostavitev dialoga s strankami in gradnjo odnosov. To pomeni, da mora vaša spletna vsebina komunicirati vaše vrednote, identiteto in ponudbo ter vzpostaviti zaupanje s strankami.
Primer: Če imate spletno trgovino z oblačili, lahko na strani poleg prikaza izdelkov ponudite tudi vsebine, kot so stilske nasvete, članke o modnih trendih, interaktivne vprašalnike itd., ki bodo vaše obiskovalce dodatno angažirali in spodbudili k nakupu.
Dolga besedila nikogar ne zanimajo.
Kvaliteta vsebine je pomembnejša od njene dolžine. Če je vsebina zanimiva, informativna in relevantna za občinstvo, bodo ljudje berejo ne glede na dolžino.
Primer: Če pišete blog o kulinariki, lahko dolga in podrobna navodila za pripravo zapletenih jedi privabijo bralce, ki jih zanima globlje razumevanje procesa kuhanja.
Besedila napišem enkrat in sem opravil/a.
Splet je dinamičen, zato je pomembno, da redno objavljate novo vsebino, saj to kaže na aktivnost in svežino vaše spletne prisotnosti. Vsaka objava je tudi priložnost za interakcijo s publiko in gradnjo zvestobe.
Primer: Če vodite blog o zdravem življenju, lahko redno objavljate nove članke o prehrani, vadbi, duševnem zdravju itd., kar bo ohranilo zanimanje vašega občinstva in spodbudilo interakcijo v obliki komentarjev, všečkov itd.
Naj drugi pišejo namesto mene.
Čeprav lahko sodelovanje s strokovnjakom za pisanje prinese koristi, je pomembno, da ostanete vključeni v proces, saj nihče ne pozna vašega posla in ciljev tako dobro kot vi.
Primer: Če najamete pisca, da napiše članek o vašem podjetju, je ključno, da se s pisavo seznanite in sodelujete pri oblikovanju vsebine, da bo članek odražal vaše vrednote in cilje.
Pri ustvarjanju spletnih vsebin se zavedajte pasti in iluzij, ki lahko ogrozijo uspeh vaše spletne strani. Ključ do uspeha je v kombinaciji kakovostnega oblikovanja in privlačne ter informativne vsebine, ki gradi odnose s strankami. Bodite pozorni na te nasvete in vaša spletna prisotnost bo zagotovo zablestela.
Povabilo k sodelovanju
Če želite izboljšati vašo spletno prisotnost in se izogniti pastem, ki smo jih opisali v tem članku, nas kontaktirajte. Skupaj bomo oblikovali strategijo, ki bo izboljšala vaše poslovanje na spletu in pritegnila več obiskovalcev ter strank.
V svetu tehnologije smo vsi malce ‘geeki’. Če želite izpopolniti svoje digitalno potovanje ali imate vprašanja, sem tu za vas! Stopite v stik z mano za nasvet ali pomoč pri izboljšanju vaše spletne prisotnosti!
Jadranka Smiljić, Sgeek.si – kontakt