Urejanje GDPR poslovanja
Uredba GDPR govori o varovanju OSEBNIH, ki jih imamo in zbiramo. Zahteve GDPR veljajo tako za velika, kot tudi za mala podjetja, samostojne podjetnike, ustanove, organizacije, klube, društva, itd., s ciljem zagotoviti večji nadzor nad osebnimi podatki posameznikov v Evropski Uniji (EU). Enotna pravila za varstvo podatkov tako zavezujejo vse organizacije, ki poslujejo v EU.
Podjetja potrebujejo sprejeti odgovornost za varstvo osebnih podatkov svojih strank.
Velika večina anketirancev (87 %) je tudi dejala, da s podjetjem ne bi poslovala, če bi se pojavili pomisleki glede njegovih varnostnih praks na področju varovanja osebnih podatkov. Le nekaj manj, natančneje 81 % pa jih je dejalo, da bodo prenehali poslovati s podjetjem, ki bo brez njihovega privoljenja posredovalo občutljive podatke drugim podjetjem.
Za koga veljajo zahteve GDPR in ZVOP-2?
Zahteve GDPR veljajo tako za velika, kot tudi za mala podjetja, samostojne podjetnike, ustanove, organizacije, klube, društva, itd., upoštevati pa jih je potrebno od začetka uporabe, tj. 25. maja 2018. Veljati je sicer začela že 24. maja 2016
Kaj so osebni podatki?
Ime in priimek
Naslov
Lokacija
Spletni identifikator (IP računalnika)
Podatki o zdravju
Prihodki
Profil na socialnem omrežju
In drugi
Kaj je privolitev?
Uredba pravi: (32 člen) Privolitev mora biti dana z jasnim pritrdilnim dejanjem, ki pomeni, da je posameznik prostovoljno, specifično, ozaveščeno in nedvoumno izrazil soglasje k obdelavi osebnih podatkov.
Če mi stranka pošlje povpraševanje na e-naslov, ali ga lahko shranim in jo kontaktiram tudi kasneje?
Seveda, vendar je ta e-naslov namenjen le za komunikacijo glede informacij, ki jih je želela stranka. Tega naslova ne smete posredovati za namene pošiljanja e-novic (newsletter).