Zadnji članki

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Model AIDA je akronim – pomeni pozornost, zanimanje, želja in akcija. Je model, ki se uporablja v trženju in opisuje korake, skozi katere gre kupec v procesu nakupa izdelka. Model AIDA je v uporabi od poznega 19. stoletja.

Dobre spletne strani

Dobre spletne strani

Spletna stran danes predstavlja sodobno obliko trženja katerekoli organizacije, iskanju novih strank, povečanju prodaje in obiskovalcev.

Današnja izbira

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Model AIDA je akronim – pomeni pozornost, zanimanje, želja in akcija. Je model, ki se uporablja v trženju in opisuje korake, skozi katere gre kupec v procesu nakupa izdelka. Model AIDA je v uporabi od poznega 19. stoletja.

Dobre spletne strani

Dobre spletne strani

Spletna stran danes predstavlja sodobno obliko trženja katerekoli organizacije, iskanju novih strank, povečanju prodaje in obiskovalcev.

Spletne strani

Poglej vse

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Pisanje vsebin, ki prodajajo

Model AIDA je akronim – pomeni pozornost, zanimanje, želja in akcija. Je model, ki se uporablja v trženju in opisuje korake, skozi katere gre kupec v procesu nakupa izdelka. Model AIDA je v uporabi od poznega 19. stoletja.

Dobre spletne strani

Dobre spletne strani

Spletna stran danes predstavlja sodobno obliko trženja katerekoli organizacije, iskanju novih strank, povečanju prodaje in obiskovalcev.

Jadranka Smilijć

Jadranka Smilijć

dipl. ing.r ač in inf,

Jadranka Smiljić, vaša spletna asistentka. Mama, strastna ljubiteljica uporabnosti in dostopnosti. Vedno pripravljena deliti svoje znanje in izkušnje.